13 Kasım 2013 Çarşamba

Yine aklimdan neler geciyor acaba? :)


Evetttt...bu da yeni bir bilmece sizlere... Acaba komsumun bana verdigi,  bu balkon korkulugundan ne yaptim? Komsumun elinde iki tane kalmis... Birini kendi degerlendirdi... Birini de bana verdi... Tabi hemen degerlendirdim... Siz düsünedurun, ben fotograflarini cekeyim olusan saheserin... ;) 
Bir de kopya verdim hani... Yaninda matkabim falan var... Hadi kolay gelsin size...;) 

Diger bilmeceye cevaplari bekliyorum daha...(burada) okuyan yok galiba...alooooo aloooo sesim gelür müü?  ;)  Bu hafta sonuna kadar aciklayacagim onun cevabini da...













7 yorum:

Evren dedi ki...

Yav ben hepsini okuyorum da, senin yaptığın işlere akıl sır erdirmek mümkün mü? :) Ama o küçük kapak halkasından ne yaptığını acayip merak ediyorum...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Masa, sehpa? Ya da duvara pano?

Nar cicegi dedi ki...

Yok..bilemedin rengim.. ;)

evren tahmin et bakalim... Sen eskiden geri dönüsüm fikirleri toplamiyor muydun? :) hayal meyal hatirliyorum.. Hani senin kizin ayaklarina serdiydin senin projeleri.. :) Belki birileri oraya yollamistir rastlanti...

Unknown dedi ki...

Bence güzelce boyanıp dekupajlanıp dış kapı yanlarına askılık yada anahtarlık yapılmış olabilir?:)

Nar cicegi dedi ki...

Yaklastiniz sümeyra hanim.. Adini baska koymak gerekecek.. ;)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

tüm tahminlerimi yazmışlar ama ben şimdi ne desem ki! fotoğraflık geldi birde aklıma .hı?

Nar cicegi dedi ki...

@ alanay.. Fotograflik yapilabilirdi..ben taki düzenleyicinyapmayi tercih ettim ama..;) cevabi bugün acikladim..