1 Kasım 2013 Cuma

Yaptigim Sirkeler ve doga dersi planlarim

Hani demistim ya sirke yaptim, sunu yaptim,  bunu yaptim... Ama fotograflarini koyamamistim.. Ilgili yaziyi buradan  link vereyim tekrar... Iste artik laptop geldi.. Fotograflari yükleyebiliyorum.. Bunun serefine size sirke fotograflarimi da gösterebiliyorum... Sirke yaptigiminin fotografli ispatidir efendim.. :) bögürtlen sirkem küf oldu döktüm...ayva, armut, elma, seftali sirkelerim oldu..hatta sirke anasi kardesligine bile basladim.. Bu arada yaptigim kefirin mantari da baya fazlalasti.. Onu da kefir kardesligi olarak bir baska arkadasa emanet ettim... Ayrildim ilk kefir yavrulardan... Bundan sonraki kefir yavrularim kizimin anaokuluna gidecek... Orada doga dersi verecegim gönüllü anne olarak Ocak Subat ayi gibi..yas grubu olarak sadece 5-6 yas grubu 10 cocuk katilacak calismaya.. Daha kücük olanlar icin erken oldugunu düsünüyorum... Cocuklar ile yogurt kefir yapacagiz anaokulu mutfaginda... Fikri anaokulu müdüremize ben götürdüm.. Anaokulu  aile birliginde oldugum icin arada sirada toplaniyoruz.. Konulari bir yemek esliginde konusuyoruz ayda, iki ayda bir ... Ya da sadece bir aparatif aliyor evde cocuklari ile hali hazirda yemis olanlar... Iste öyle bir toplantida gecen Sali günü fikrimi anlattim.. Kabul gördü...görmese sasardim.. ;) cünkü organik sütü, organik muzuna kadar kendim alip götürecegim.. Yani amme hizmeti bir anlamda.. ;) Cocuklar yaptigi yogurtlari meyveli yogurda dönüstürecek kendi elleri ile... Kahvaltida hep beraber yiyecekler ... Yani planim bu...yogurdu, kefiri yapmadan önce birazda cocuklarin anlayacagi dilden bir teknik bilgi olacak powerpoint ile.. Yani baya baya ders olacak...onun icin hazirliklara basladim..komik resimler ile anlatmayi düsünüyorum... 



Yani annelik iznimde de totomu yere koyamiyorum.:) . Var illa bir planim, programim.. Simdi gecmis sirke fotograflari ile sizi bas basa birakayim..
Nasil? Güzel olmus degil mi? 





Seftali Üzüm ve Elma Sirkelerim


Ayva sirkem süzülmeden önce


Ayva Sirke anasidir---tanistirayim...;)



Üzüm sirkem yaim asamasinda iken:)

3 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bana diyorsun ama harbiden hem çok becerikli hem çok sabırlı hem yaratıcısın.hatta harikasın.afiyetle kullan hepiciğinide:) bu arada okul projene bayıldım.böyle anneyi ve projesini hangi okul müdürü kabul etmez zaten.ders ,uygulama fotolarını merakla bekliyorum.sana kolay gelsin canımcım.öp çocukları yerime..

Nar cicegi dedi ki...

Tesekkür ederim alanaycigim.. Benim becerim kaba beceri...senin ki ince beceri.. Iki üc elmayi soyup koydum suya oldu iste.. ;) ama seninki öyle mi? Hele resimlerin boyama becerin.. Ben iki boyayi karistirsam ortalik rezalet oluyor... Örneklerini paylastim burada zamaninda..

Evren dedi ki...

Valla 10 parmağında 10 marifet diyeceğim az kalacak. Ne güzel işler yapıyorsun, çok özeniyorum. Bize de ders verir misin? :)