19 Kasım 2013 Salı

Bir sonbahar yürüyüsü




Birkac hafta öncesine kadar, hafta sonlari cevremizdeki baglik bahcelik yerlerde uzun yürüyüsler yaptik...size biraz oturdugumuz cevreyi göstermek istiyorum fotograflar ile...

Bu bölgede endüstri gelismis... Beklersiniz ki, burasi sadece beton, asfalt ve kirli hava olsun... Tam tersine..burada o kadar cok orman, bag, bahce, hayvancilik var ki...hersey güzel dengelenmis.. Endüstri alanlari bile agaclandirilmis...

Asagidaki fotograflarda gezdigimiz baglarin yollarina dikkat edin... Ne kadar bakimli... Bu yol sadece yürüyüscülere acik... Normal trafige kapali... Ona ragmen toz toprak icinde birakmamis belediye... Yag dök,  yala misali...

Bu yolda sadece o alanda bagi olan bagcilar arabalarini kullanabiliyor... Hasat zamani özellikle onlara kolaylik oluyor... Üzümler saraplik üzüm... Yürüyüs yapanlar calmaya, darman duman etmeye kalkismiyor... Emege saygi var...

Ben üzümlerin fotografini cekerken, bir yasli amca ile yasli teyze cikageldi... O bagin sahibiymisler... Zate baglarina girip de cekmiyordum fotografi... Yoldan zoom yaparak cekiyordum... Gittiler iki salkim kesip geldiler... "Alin tadina bakin "  dediler..  Herhalde iki cocuklu görünce, cocuklar tadina baksin istediler...;)

Son derece lezzetliydi üzümler... Cekirdekli üzüm ama tadi nefisti... ;) tesekkür ettik ayrildik... 

Simdi sizi fotograflar ile basbasa birakiyorum... Fazla lafa ne hacet... Sonbaharin buradaki yansimasi böyleydi iste...



































Hiç yorum yok: