20 Kasım 2013 Çarşamba

ÖR SÖK yine ör..

Bugün yine biraz örgü olayina girmek istiyorum...


Sekildeki mor kisa kollu ceketi gecen kis, örgü terapi senliklerim esnasinda ördüm... ;) hikayesi asagidaki linkin altindaki linklerde .. ;))))))) 


http://yunyumaksandigi.blogspot.de/2013/11/gecen-yil-ordugum-tunika-kazak.html





Ben bu modeli cok seviyorum... Herseye uyuyor... Cok esnek bir model...lastik gibi... Giymesi cikarmasi rahat...

Ceketi yakadan baslayarak tek parcada ördüm...pembe boncuklar vardi evde... Onlardan dügme yaptim...

Ikinci " modern süveteri"  de yakadan baslayarak ördüm... Yine ayni model... Ben bu modele asigim..



Bebek elbisesi gibi göründügüne bakmayin... Acayip esniyor...





Bunu iki hafta gibi kisa bir sürede bitirdim... Bugün giydi bile anaokulunda...
Fikir verebilir belki diyerek burada yayinliyorum..
Asagidaki haraso gibi görünen nesne icin farkli bir fikrim vardi... Örüp yukaridan ilmek birakip, birseyler denemeye kalktim... :) sonra begenmeyip söktüm...simdi elimde yine 
yakadan baslama bir süveter var söktügüm yünle...Bakalim ne zaman biter? 





Bunu söktüm....


Asagidakini örmekteyim....




2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

süveterde hırkada çok şık.azmine hayranım ama üçüncüyü nede söktünki güzel olacakmış gibi gelmişti bana :)ellerine sağlık canım börülce güle güle giysin..

Nar cicegi dedi ki...

Sagolasin..:)