21 Kasım 2013 Perşembe

Bahce Bankinin Öncesi ve sonrasi





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu bank,  5 yildan beri evin önünde, yagmur, kar, günes hertür hava sartini gördü gecirdi..bu yil onu bir güzel zimparalayip cila attim..
Güzel olmus degil mi?

Börülcem de, ona dar gelen bikinisini giymekte inat etmis..mayo olmaz.. Bikini istiyor hatun.

 'Bikini sana kücük' diyorum
 illahaki bulup getiriyor,  eski esyalari doldurdugum kartondan...

 babasina o kadar dedim... sadece banki cek..kime diyorum bilmem.. Cocugu da cekmis...beni de yarim cekmis... bu yeni Laptop da fotografi rötuslayacak programi da bulamadim.. neyse..



arka planda,  bu yil cok mahsül alamadigimiz domatesler.. ne oldu anlamadik...:(
bir  de Brülcenin sisme havuzu...



Banka tepeden bakis ;P



Asagidaki fotograflarda gecen yaz salon masasina zimpara cekerken cekildi

Börülce salon masasini lekelerle doldurunca,  bunu yapmaya karar vedim.. mobilya dogal agac oldugu icin,  bu islemi yapmak mümkün oldu..
üstüne bir de koruyucu yag cektim.. bu arada sevgili esim oturup sicak havanin tadini cikardi... hos ... ben zaten onun benim isime karismasini istemiyordum :)

kac zamandir ona diyordum,' yap sunu yap sunu...'  baktim olmayacak, kendim yaptim..onu bekleyecek olursam ooooohooo.. ' sen yapmazsn ben yaparim..' dedim inanmadi önce...sonra gittik, yapi marketteyken malzemeleri aldirdim..sonra oturdum yaptim..3 gün öglenleri calistim.. ama öyle hep calismadim..hep arada bebe emzirdim..yemek yedik falan hani..bol dinlemeli 3 gün sonunda masayi da,  banki da bitirdim..

acayip inatciyimdir yani.. :)


bahce eldivenlerim talas doldu..


unufak olmus talas


Maalesef,  masanin bitmis halini, cekmemisim.. ama simdi de üsendim kalk, cek, yükle..

bazen bazi islere hic üsenmem..ama bazi isler,  kolay olsa da cok üsenirim..






bunlarda o islemi yaparken bir yandan yedigimiz bögürtlenler

güzel bir yazdi..

2 yorum:

Alanay yıldırım dedi ki...

bu tür işler zaman sabır ve emek istiyor.eskiden çok uğraşırken şimdi hep gözümde büyür oldu.o yüzden tebrik ediyorum seni.ellerine sağlık ve güle güle kullanın canım.

Nar cicegi dedi ki...

Sen ne tatli ablasin yaaa... Her bir postama sabirla yorum yazan tek insan... Öptüm kocaman seni...