21 Kasım 2013 Perşembe

Gecen ayin ödünc kitaplari

Benim kiz bu ara costu..asagidaki kitaplari gecen ay kütüphaneden ödünc almisti.. Haziran ayindan beri her ay fazlalasarak kitap ödünc aliyoruz kütüphaneden... Arada sesli kitaplar da var...ben kardesi ile ilgilenirken, onlari dinliyor... Salonda ona pofuduk yastiklarla bir köse yaptik... Cd calari nasil kullanacagini ögrettik... 


Asagidaki kitap cok ilgincti.. " Tavuk nasil cis yapar? "
Ilginclik kitabin hem Almanca, hem Türkye yazili olmasiydi..ayni kitabin baska iki dilde olani da var... Bir de yaninda Cd si vardi... Ben okuyamadigim zaman, oradan dinledi... Bu tür pek cok kitap var...
Örnek bir sayfa...

Asagidakiler de benim ödünc aldigim kitaplar...

Sesli kitaplar polisiye genelde... Bayiliyorum ben sesli kitaba..

 

......."......

Asagidaki cd ler Börülcenin bu ay ödünc aldigi sesli kitap yigini....ücte birini dinledi coktan..onun altindakilerde normal kagida baski kitaplar...böyle bir kütüphanenin bulunmasi bir nimet... Her ay farkli kitaplar okuma/ dinleme olanagimiz oluyor...keske kütüphaneler Türkiye' de de yayginlassa ve etkin kullanilsa...

4 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bu sesli kitap olayına bayılıyorum yaa.ama burada yok gibi bişey.özelikle artık gözleri çok ilerleyen anneme ve ablama alıp hediye etmeyi çok isterdim.benim gözlerde bozuk ama en azından yakını görüyor :) ana kız her ikinizede keyifli okumalar ve dinlemeler diliyor ve öpüyorum.

Evren dedi ki...

Sesli kitapları denememiştik biz hiç. Böyle paylaşımlar ne güzel oluyor. Kızım sana söylüyorum, blog yazarı sen dinle :) Bir de tavuklar nasıl çiş yapar'ı çok merak ettim, hiç böyle bir soru aklıma gelmemişti, hemen baktım öğrendim. Kitap çok ilginçmiş hakikaten de.

Evren dedi ki...

Resimden anlaşılmıyor bir de, kitabın yazarını paylaşırsan sevinirim, belki ingilizcesi de vardır, bir bakmak isterim.

Nar cicegi dedi ki...

Insallah türkiye de uyanir bu cd kitap olayina..ama pek ümidimyok acikcasi..

Evren yazari mail attim..