7 Kasım 2013 Perşembe

Mantarlardan duvar süsü

Gectigimiz iki aydir yaptiklarimi paylasmaya devam ediyorum.. Bu mantardan yapilmis kapi / duvar süsünü gectigimiz günlerde en sonunda asmayi basardim. 
Gecen yil eski tisörtlerden yapmistim bir tane.. ( burada ) iskeletini eski gazetelerden yapmis ve koli bandi ile kaplamistim.. Ne olur ne olmaz diye iki tane cember yapmistim.. Gecen yil birini kullanmistim..digerini bu mantarli icin kullandim.. Saraplarin hepsini benim ictigimi düsünüyorsaniz yaniliyorsunuz... Uzun zamandan beri biriktiriyordum.. Silikon tabancasi  ile gazetelerden olusturdugum cemberin üzerine yapistirdim..duvara astim.. Kapiya da asilabilir..ama evimin kapisi  dis mekana aciliyor..mantar, soguk nem götürmez..  Korumak gerek...

Bence basarili  bir calisma oldu... Kendimle gurur duydum..;) 

 Üzerine  kücük notlar ilistirmeyi de düsünebilirim..bu aralar aklim cok ucuk nitekim..belki bir ise yarar.. ;) Herseyi unutmaya meyilliyim..

Dün kizi ana okuluna götürüyorum..bu arada ickilleniyorum.. Acaba kizin bugün özel bir aktivitesi var miydi? Bu ara Börülce ile ilgili,  bir toplantidan digerine girip cikiyorum.. Yok anaokulu toplantisi, yok ilkokul isbirligi toplantisi..kafam döndü.. Oglan da geceleri uyanir durur.. Günlerim karisti valla..

Evet ne diyordum.. Kizi anaokulana götürürken ickillendim..var miydi bugün planlanan birsey diye? Takvime bakmayi unutmusum.. 

Anaokuluna varir varmaz ögretmeni hemen haberi verdi... Büyükler bugün kütüphaneye gitti.. Yarim saat önce getirmeniz gerekiyordu.. Simdi onlar yola cikti.. :( bu sefer arabayi anaokulunun yanina parkettim..oglani, bagajda sürekli tasidigim bebek arabasina yükledim..kiz da yanimda.. Dogru köyün icindeki kütüphaneye yollandik... Arabaya tekrar binsek, kütüphane yayaya kapali bölgede.. Yine park yeri arayip, zaman kaybedecegim..en iyisi anaokulundan 10 dakika yürü..

Neyse.. Yeni baslamislar okumalara.. Yetistik.. Ama artik takvime daha bir dikkatle bakmaya karar verdim.. Kasim ayimiz cok dolu.. Saint martin fener alayi yürüyüsü, ilkokul isbirligi cercevesinde aktivite günleri ( ( börülceyi ögeden sonralarimda anaokuluna götürecegim.. Isin kötü yani kisacik bir sürede evde ögle yemegi yedirip,  yeniden anaokuluna götürmem gerek ) anaokulunda müzik günü( yavrular sarkilar söyleceyekler) anaokulu renkli resimli kitaplar konulu aile toplantisi,  ( bu toplantida iyi kitap nasil secilir, kriterer nelerdir konusu tartisilacak ) , ayrica börülceye özel, anaokulu ögretmenleri ile görüsme toplantisi ( burada anaokulu genel toplantilarinda cocuklara özel uluorta konusulmuyor.. Kisilik haklari ihlaline giriyor efendim.. Cocuk ile ilgili görùsme birebir ve özel yapiliyor.. Randevu aliniyor.. Aslinda güzel birsey.. Sonucta bir annenin cocugu ile olan özel konulari baska annelerin sahitliginde konusulmamalidir..eskiden ortaokullarda, liselerde ögretmenler uluorta anlatirlardi notlari, problemli ögrencileri..umarim artik öyle degildir.. ) 

Simdilik yazarken hatirladiklarim bunlar.. Ama takvimde dahasi var.. Bir de tosun pasa var ki, onun uyuma saatleri ve bu toplantilari bir arada götürmek zor... Isin iyi yani,  kimi toplantilar aksamlari ... herkes isinden dönünce katilabilsin diye öyle yapiyorlar...

Esimin  aksamlari biraz erken gelip, onunla ilgilenmesini bekliyorum.. Bu sayede gidilmesi gereken yerlere gidebilirim..





Simdilik bu kadar..
Saglicakla kalin..

Hiç yorum yok: