13 Kasım 2013 Çarşamba

Tosun Pasa' ya gelen hediyeler








Bizim Tosun Pasa  dünyaya geldiginde elim bir süre degmemisti blogta yayin yapmaya... Iste bu dev tebrik karti o zamanlarda hediye geldiydi... 



Burada Börülce Hanim' in bebeklik dönemlerinden tanidigim emekleme grubumuz var.. Arada yemege gittigimizi ve sirke anasidir, kefir mayasidir, sesli kitaptir paylastigimizi burada ve burada anlatmistim... Ayrica ben tosun pasaya hamileyken, gelip mutfagimi bile temizleyeni olmustu.. 



Iste o anneler bu güzel karti hazirlamslar ve DM marketlerinin bir hediye kartini  ve iyi dileklerini belirten minik bir karti yukarida yaptiklari cebe ilistirmisler..  Aslinda kapi süsü olarak da kullanilabilir... Ama ben bu sekilde bozmadan, tosun pasanin odasinda duvara astim...

Boncuklarla da süslemisler


Ben cok begendim.. Emek vermisler ince ince... 

Cok sevindim..




1 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bende böyle bir grup yapmalıyım yaa.bizim kızlarda becerinin b si yok:)) çok şeker bir hediye.paşayada yakışır yani odasına:)