13 Kasım 2013 Çarşamba

Börülce' nin yaptiklarina devam edelim...



Börülce Hanim'in yaptiklarini ayri bir postada göstermeye karar verdim...sonucta onun ilgi alanlari farkli benimkiler ayri... ;) 
Bu peri asasini ( ya da degnegini) davetli oldugu bir dogum gününde yapti... Kartondan kestikleri yildizin üzerine parlak süslü taslar yapistirmislar... Bu kartonu, bir tahta ya yapistirmislar.. ( tahtada bu kagidin yapitirilacagi bir catal  mevcuttu.. O catalin arasina koyup yapistirmislar... ) bir de degnege güzel piriltili bir kumatan elbise giydirmisler... Iste bu kadar... Pek mutluydu bunu yapip geldigi gün... Burada dogum günleri bile en ince ayrintisina kadar düsünülmüs planlanmis oluyor... Degisik aktiviteler yapiyorlar..



Mesela bu seramik ati da baska bir dogum gününde yapti geldi... Davet eden anne, cocuklari bir seramik atölyesine götürdü... Orada seramik camuru ile oynadilar ve bu atlari yaptilar..iki hafta sonra, firinlama islemi bittikten sonra, davet eden anne cocuklara bitmis atlari getirdi...







Üzerine süslü taslarin yapistirildigi askiyi da, Börülce Hatun yapti...hatta onun kendi fikriydi.. Magazalardan elbiseler ile verilen plastik askilar benin kizin hosuna gitmedi... :p yeteri kadar süslü degil tabi...oturdu, yapistirdi bu taslari üzerine... Prenses askisi oldu... :) 


Bu mumlugu ise ikimiz yaptik.. Eski kalmis, gitmis mumlari indirekt usul sicak suda erittim.. ( burada ayrinti var) mum ... Vardi... Bu sarap bardaklari bulasik makinasinda yikanirken bulanik bir renk almisti... Atmaya kiyamamistim... Onu icine döktük mumumuzu...disini ise simler ve renkli taslar ile süsledik...













Bu karni ceviz kabugundan tavsani ise, anaokulunda yapip getirdi... Üzerinde paskalya bayrami ile ilgili kutlama yazisi var anaokulundan.. Tavsani kartondan kesmisler... Karin kismina ceviz kabugu yapistirmislar... Cok hosuma gitti... Hala asili duruyor...



















2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

oy benim prensesim neler yapmış.hepsi çok güzel ama en çok seramik atı sevdim ben.tebrik ediyorum onu.çok öpüyorum.çok beğendiğimi mutlaka söyle olur mu?

Nar cicegi dedi ki...

Evet..o cok özgün bir calisma olmus alanaycigim..at benim de favorim..