6 Kasım 2013 Çarşamba

Delik Bulasik Eldiveninden ne olur?

Bulasik eldivenimin bir parmagi, elimden cikarmaya calisirken koptu gecenlerde...bunu ne yapayim diye bir düsündüm..
bu ara sirke yaparken, kavanozun agzini bir kumas ile kapatiyorum..bu kumasi germek icin hep bir lastik arayisi icindeydim.. evde tek bir paket lastigi bile kalmamis.. ip falan filan bulup geriyordum
ama birden bire kafamda simsekler cakti..:)  oturdum kestim eldiveni.. bir sürü saglam lastigim oldu.. :) gida maddesi ile temasa gecmedigi icin kullnilabilir diye düsünüyorum.. kopmaya kalkarsa, o zaman geri dönüsüm cöpünü boylayacak..ona ikinci bir yasam sansi verdim sadece..
 
atmayalim degerlendirelim.. az tüketelim..
 
 


1 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

akılllı kadınsın vesselam.tek kalmış eldivenim var bir iki.sol el olduğu halde atmamıştım bak ne işe yarayacaklar :) teşekkürler nar çiçeğim.çok öpüyorum kuzuları ve seni.