21 Kasım 2013 Perşembe

Börülce nin severek yiyip, ictikleri


Bu postamda, cocuklara tatli niyetine verilebilecek, birkac tarifi paylasmak istiyorum...

Birincisi, balli tahilli ev yogurdu... Bunu yaz aylarinda bögürtlenli  ya da cilekli yapiyoruz...kisin muzlu..


Ikinci tatlimiz ev yapimi dondurma... Yine ayni ev yapimi yogurdu mevimine göre meyve ile karistirip, bal ile tatlandiriyoruz... Sonra dondurma kalibina döküyoruz, buzluga atiyoruz..sonuc olarak, katki maddesiz, renklendiricisiz, sunni aromasiz bir dondurmamiz oluyor..fotograftaki muzlu dondurma..


Ücüncü tatlimiz bugulanmis tarcinli, yogurtlu, balli elma... Yaninda da ceviz..
Elmayi  bugulamadan yemek daha iyi tabi... Ama benim kiza, arada böyle birsey yapinca farkli geliyor... Hem tarcinla bugulanmis elma, farkli bir kokuyor... Benden demesi... ;)) 



En son tatlimiz, keci peyniri ve cevizli incir receli sürülmüs ev ekmegi...
Bunu Börülce yemiyor... Bu annesinin favorisi..:) Incir ve cevizin uyumu nefis.. Ikindileri pasta , börek yerine yiyorum...emziren anne oldugumdan kilo falan almiyorum bu ara... :)))) Bu dönemin iyi yönlerinden biri iste... Bir süre tadini cikarmaya devam edecegim.. :) 



















2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

valla takdir ediyorum seni hem doğal hem besleyici yiyecekler hazırlıyorsun azimle.çocukların çok şanslı.

Nar cicegi dedi ki...

Gerci ben hazirliyorum da, hatun hep yemek konusunda ikna olmuyor.. Cikolata falan yok mu diyor? ;)))