22 Ocak 2012 Pazar

Cocuk Bereleri

Cocuk sapkalari 5 sis ile döne döne örüldü.. Bu durumda dikis kenari olmuyor.. Ben bereleri dikissiz sevdigimden hep 5sis örerim
Asagidaki fotograftaki tüm bereler yardim amacli bir kermese bagislandi..iyiki vermeden önce cekmisim fotograflarini..



--------




-------------------


Video

Büyük ilgi üzerine eklendi..:)))) .ben de buradan bakarak yaptim.. Video almanca.. Ama nasil yapildigini iyi göstermisler..
---------
Bu da Börülcenin atkisi..tabiki ben ördüm:)


Börülce iki yasindayken örülmüs bir atkidir kendileri..

5 yorum:

Selen dedi ki...

Bu bere olayında uzmanlaştım diyosun yani.. :) 5 şiş falan... Ben iki şiş ve 1 tığla 2 hafta uğraştım. Sonuçta çıktı bişey ortaya. Gerçi şapkamı takınca Özgür "Paris kaçkını" diyor bana ama olsun. "Ben yaptım" olayı farklı. :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Örneklerini çok sevdim Narçiçeğim. Var mı bir ismi, ben de araştırıp videosunu bulayım izleyip öğreneyim filan.
Bir de börülcenin fotoğrafına bayıldım, emzikli filan, çok şeker :))

Nar cicegi dedi ki...

Selencim..ben kopyaciyim.. Internetten bakip yapan cinsinden;))
Yoksa kendi icadim olan birsey yok..;))))
videoyu ekledim.. 5sis ile ilgili.. Faydasi olabilir..
Cebimdeki rengimcim;)
Video yu senin icinde ekledim bloga..benim cok sevdigim bir desen.. Hem oldukca esnek.. Börülce fotografta 2 yasinda..belki 2 bucuk..;)) emzik gectigimiz yaz atildi..yani 3bucuk yasinda ancak biraktirdik;)
Sorma cok zor oldu.. Köpek isirdi dedik..(kendimiz kestiydik)
Cok kötüyüz coooook;)

Nar cicegi dedi ki...

Selen.. Sen göster bakayim su paris kackini beresini..;)))))
Ben görmedim..kacirdim mi acep yayinini?

Cebimdeki renkler dedi ki...

NAr çiçeğim çok teşekkürler, Videoyu kaydediyorum.
Emzik konusunda da bana yaptıklarını söylemek isterim. Bana dediler ki uçak götürdü emziğini, ben de sürekli pancereden uçaklara bağırırdım deli gibi, "uçaaaaak mememi getiiiiir" :)