16 Eylül 2013 Pazartesi

Tembel blogcu;)

Evet tembelim yazmak konusunda..bu ara genelde okuyup ögrenme, deneme ile geciriyorum vaktimi.. Yani bir nevi patlama öncesi sessizlik;) Gelistirici bir duraklama dönemi ... Bir dinginlestim..kendimi dinledim..cocuklarla vakit gecirdim.. Bol bol arastirdim, okudum.. Yeni seyler ögrendim.. Ögrendiklerimi uyguladim..bu ögrenmeler hem mutfaga, hem dikise, hem kagit kürek el isine, hem cocuk yetistirmeye, hem bahceye, hem hayata  dair... Bu arada politikaya dair yazilari da, hic okumadigim kadar okudum..tabi bu durumda bloga yazmaya vakit kalmadi..;)

Yeni arkadaslar edindim.. Onlardan da cok sey ögrendim dogaya, dogal yasama dair.. Ögrenmenin yasi yok...hep ögrenecegiz, yenileyecegiz kendimizi..silkelenmek gerek arada..elimizi, kolumuzu, ayaklarimizi, kalbimizi, beynimizi...kendimize gelmemiz lazim...

Bu yaz döneminde baya birsey oldu yani aslinda yazmasamda.. Merak eden arkadaslar yazmislar sormuslar iyi miyim diye... Iyiyim..hem de bomba gibiyim.. :) Yakinda (hele yeni laptop gelsin) yaptiklarimi ettiklerimi, ögrendiklerimi paylasacagim.. Tablete cektigim fotograflari aktaramiyorum... Birseyleri fotograflar esliginde anlatmak en iyisi..onun icin biraz daha beklemeye alacagim sizleri... Sevgiler...





2 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Yazın oluyor böyle aralar. Öğrendiklerini görmek için sabirsizlananlar burda sen merak etme. Sevgiler öpücükler :))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ohh şükür kavuşturana.hoşgeldin canımcım.iyi olman hatta bomba gibi olman şahane gerisi boş.bakalım merakla bekliyorum neler öğrenmiş yapmışsın.en kıs azamanada tabiki..çok öpüyorum seni ve kuzularıı...