20 Kasım 2013 Çarşamba

Renkli yogurt kaplari nasil cocuk odasi isiklandirmasina dönüstü?




Buyrun efendim...bilmecenin cevabi...( Bilmece Postasi Burada... )
Biz bu renkli yogurt kaplari ile kizimin odasina dekor olarak isiklandirma yaptik..
Cicek ve yildiz seklinde delik acan zimbalarimiz var... Ben onlarla normalde tebrik karti falan yaparim dogum günlerinde... Gariptir ki, hic paylasmamisim burada...unuttum herhalde..

 

Iste biz bu kaplari deldik...sonra isiklandirma icin kabin altina da bir delik actik..lambalari o delikten soktuk..

Kizim bayildi.. Normalde yildiz, cicek gölgeleri oluyor duvara yansiyan.. Fotografi cekerken dikkat etmemisim..tam cikmamis

Eeee zimbaladigimiz cicekler ve yildizlari ne yaptik ? Atmak yazik olur...
 
 
Onu da minik Börülcem, bebekliginden kalma tombul elleri ile bir kartona yapistirdi..karton da anasinin corap ambalajindan cikan karton hani... Yeni alinan birsey yok.. Tamamen dönüsüm...bunbir tebrik karti oldu bu sekilde... Gerci minik kizim, kiyamadi birilerine hediye etmeye... O kadar emek vermis... Kendine sakladi... :))))

Iste bu kadar...

Sizler de bu tür dönüsümler yapiyorsaniz, yorum olarak link verebilirsiniz... Ya da yollayin ben bu postanin altina güncelleme olarak ekleyeyim linklerinizi...

Cocuklari ile birseyler yapmak isteyen anneler faydalansin...

Sevgiler




 









2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bak hiç aklıma gelmemişti.çok cici bişey olmuş bu yaa.analı kızlı mafifetlisiniz vesselam.

Nar cicegi dedi ki...

Iste kendimizce egleniyoruz alanaycigim..belki birinin de isine yarar diye bloga aldim..