16 Kasım 2013 Cumartesi

Ikinci Bilmecenin Cevabi- TAKI DÜZENLEYICI




Biliyorum... Yüzlerce kisi bekliyor ikinci bilmecemin cevabini... ;) beklenen an geldi...

(bilmece postasi burada ) 


Taa taaaaaaaam

Asagida resmini gördügünüz taki düzenleyiciyi yaptim kizima...

Matkapla deldim... Tahta pimleri biraz tutkalladim ve güzelce deliklere hafif vuruslarla caktim...

Aslinda pecete kaplayacaktim... Ama üsendim... Evde hediye gelmis bir ugur böcekli sarkac vardi... Börülcem, aklinin tam ermedigi zamanlarda mahfettiydi o sarkaci.. Ben ugur böceklerini atmamis saklamistim.. Iste onun cicek ve böcüklerini kesip buraya yapistirdim.

Üstüne koruyucu cila cektim.. Benim kizin odasi bu renk tahta mobilya.. Uyum sagladi... Artik biraz büyüyünce de kullanir... Cok bebeksi süsleseydim ileriki yillarda begenmeyebilirdi... Hatta o ileride begenmezse ben bile kullanabilirim... Benim de yatak odam bu renk tahta mobilya... Uyar yani...

Pimleri bol tuttum.. ;) kiz annesi ileriyi düsünüp adim atmali... ;) Degil mi ama?


2 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Merak etmiştim gerçekten çok da beğendim. Helal :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

:))alemsin yaa.çok cici olmuş .şu çok amaçlı düğmeler gibi hiç aklıma gelmeyen bişey olmuş :)güle güle kullansın börülcem..