18 Kasım 2013 Pazartesi

Renkli yogurt kaplari bilmecesi...





Bu ara bilmece, bilmeceyi takip ediyor..

Hadi bakalim bilin! ;) Bu yogurt kaplarindan ne yaptik Börülce Hanim ile?

Simdi diyeceksiniz " iiiiiiiiiyyy cocuguna bu sagliksiz yogurtlari mi veriyorsun? " 

Hayir vermiyorum... Bu kaplari,  bir baska anne toplamis... Bana verdi.. Onlari degerlendirdik... O anne de yapacakti birseyler... Ne yaptigini bilmiyorum..

Bizim yaptigimiz sahaser / saheserler bu hafta icinde aciklanacak...

Yorumlarinizi bekliyoruz...:) 

3 yorum:

PINAR dedi ki...

bardaklar birleştirilerek yapılan bir küre görmüştüm. bardaklar konik olduğu için yanyana getirildiklerinde ağız kısımları kürenin dış yüzeyini oluşturuyor, tabanları kürenin iç tarafında kalıyor.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

hiç kafam basmıyor şuan hastalıktandır belki.ama kafaya yazdım ya gelir aklıma bişey bende cevaplarım:)

Nar cicegi dedi ki...

@ pinar hanim, omda güzel fikirmis...denemek gerek..benim ki o degildi ama..:)
@ alanay gecmis olsun yaaa...