21 Kasım 2013 Perşembe

Onlar ermis muradina, biz cikalim tahtina...

Son iki haftadir etegimdeki tüm taslari döktüm... Birikmis ne varsa yayinladim.. Projesini bitirmis bir mühendisin rahatligi ile sizleri selamliyorum... 

Ben bu blogu niye actim, niye yazdim o bana kalsin... Burada yazdigim her yazinin arka planinda, kimsenin görmedigi, tek benim görüp okudugum, hatirladigim bir hikaye vardi... Her yazinin arka planinda, her konulmus fotografin ince ayrintisinda, yazilmamis bir yazi vardi...
Sizler öndeki yansimasini bir kazak, bir bere, bir sirke, bir balli yogurt diye gördünüz belki...ama ben kiminin arkasinda endise, kiminin arkasinda merak, kiminin arkasinda üzüntü, hayal kirikligi, kirginlik, korku,  kiminin arkasinda sevinc, heyecan okumaktaydim..kendimce sifreledim dokularini, kokularini o günlerin.. Konserve edip sakladim  kimi göz yaslarini, kimi sevinc cigliklarini...

Burasi bir yün yumak sandigiydi..cocuklugumdan beri severim, renkli yünlerle oynamayi..arada define sandigi, kitap sandigi, ekmek/ sirke sandigi oldu...her kiliga soktum hani...;) 

 Bir sürü renkli kostümün oldugu, bir sandik oldu benim icin mütamadiyen...:) Giydim kostümümü..bir gün bahcivan oldum...bir gün kendi sökügünü dikemeyen terzi bazen asci, bolca cöpcü.. ;))) , bir gün gida teknisyeni, ara sira cocuk, bolca anne , az biraz ben oldum...:) ne hayal ettiysem, onu oldum iste... :) 

Kum tanesi diye basladim... Rüzgarlar ile savruldum... Arada baska minik kumlara degdim, bazi bazi taslara carptim, kimi güzel midyeler gördüm.. Bolca ici incili istiridye..;) 

Arkadaslarim oldu yüzlerini görmedigim...seslerini duymadigim..
Bir Alanay oldu, bir  cebimdeki rengim, bir evren,  bir selen... 
Bir de bebekli kedi geldi aramiza son zaman.. 

Bir sürü tanidik oldu da,  onlarin yeri farkli iste...

Yazacaklarimi yazdim velhasil.. Siz ne okudunuz bilmem ama, ben cok yazdim aslinda ;) 

Herseyin bir sonu var ya ... Iste o noktaya geldim... ;) 

Burada yollari ayiriyorum blogla, blogculukla...;) sayfayi acik birakiyorum...belki icinde,  birinin isine yarayacak birseyler vardir... :) 

.
Onlar erdi muradina, biz cikalim tahtina...








9 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ya arzucum ne yazdın sen öyle.kalbim çarptı valla.niye ayırıyorsun yolları.sen o tahta çıkta buradan da ayrılma rica ediyorujm.çok üzüldüm ben şimdi.çoğu zaman kırgınlığını üzüntülerini detaylarını bilemedim hissedemedim ama benim için hep varsın.bloğunda öyle.bir daha düşün birtanem.hem sana bişey diyeyimmi eskiden beri günlük tutuyorum kimini yırttım attım kiminide ablam saklıyor.onların hepsi kızıma verilecek.burçlarımızdan mıdır nedir o kadar zıttızki çoğu zaman ben onu o beni anlamakta güçlük çekiyor.bir gün ona devredeceğim bir miras gibi.okudukça beni anlayacağı yaşayacağı bir parça gibi.böyle düşün.börülcene verilecek bir armağan ve rica ederim acele kara verme.seni yüzünü görmeden sesini duymadan tanıyıp sevdim kalbimin bir köşesinde kocaman aydınlık bir yer açtım.bunuda sakın unutma.

Evren dedi ki...

Ühüüü, biliyorum kopmayacağız seninle ama ayrı bir keyifliydi buraya okumak, hele son günlerde iyice alışmıştım, bugün ne yazdı acaba diye bakmaya... Çoğu zaman yorum yazmadım ama hep bir gülümseme ile takip ettim bu define sandığını, çok sevdim. Tabii ki senin kararın, saygı duyarım her zaman, dursun, belki zamanla sen de özlersin, geri dönersin... biz de umutlarla yaşayalım bu arada, ne yapalım...

Cebimdeki renkler dedi ki...

O kadar sık yazınca tahmin de etmiştim aslında ama konduramadım. İlla ki vardır bir bildiğin. Kararına saygım sonsuz ama gitmeseydin demek de benim icimden gelen...

Nar cicegi dedi ki...

Hepiniz cok tatlisiniz kizlar.. Ama bu sefer cidden noktayi koydum... Nereye kadar degil mi?

maillesiriz arada..:)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

iyide neden koydun bir anlasam! tatlı falan olmak istemiyorum sadece anlamak istiyorum.rengim gibi hissedememişim ben .nereye kadar derken kimse bunda bir sınır limit koymuyor benim bildiğim.ama benimde gönlüm kalmandan yana.:((

Selen dedi ki...

Ne yaptın sen yine yahu? Hiç boş bırakmaya gelmiyorsun ne güzel yazıyordun, zevkle okuyordum ben de...Ne istedin şimdi de bu blogu aldın elimizden deli kadın? :(

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

canımcım selam.belki bir fikir değişikliği olmuştur deyip uğrayayım dedim :) ıhıhh yine ses yok.ahhh sen var ya :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

canımcım selam.belki bir fikir değişikliği olmuştur deyip uğrayayım dedim :) ıhıhh yine ses yok.ahhh sen var ya :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

mutlu yıllar nar çiçeğim.seni ve çocukları kocamaaan öpüyorum.