2 Şubat 2013 Cumartesi

Bebekler icin bere ve Patik takim

Bu patik ve bereleri de  yeni ördüm--

patikler tabandan baslamali....
sonradan 5 sise aliyorum..
Bir önceki postada anlatmistim ve linkeri vermistim...



Asagidaki  pembe bereyi ise yine yün degerlensin diye ördüm..
1 yasinda bir cocugun giyebilecegi bir bere oldu..
büyük olasilikla hediye olacak...
Modelin yapilis videosu burada

Gerci videoda iki sis ile nasil örüldügü verilmis..
Ben berelerimi 5 sis ile ön arka yapmadan hep ayni yöne örerek yapiyorum..
Bu model cok güzel esneyen bir model.. Bebek yelekleri icin cok uygun.. Giydirirken esniyor..
Bu modelle bir yelek ben de ördüm.. Ancak fotografinin cekilmesini beklemekte...

Yukaridaki mavi bebek beresi de ayni model..
Esneyip iki kati na kadar cikiyor giris capi...

a


7 yorum:

Selen dedi ki...

Hepsine bayıldım ama özellikle patikler çok şirin görünüyor.. :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

vay seri üretime geçtin sen narçiçeğim.yine ve yine çok güzel olmuşlar.selenin yazdığı gibi patikler özelliklede çok şirinler.ellerine sağlık canım.sevgiler.

TaMi dedi ki...

Warst du wieder fleißig!!!! WOW! Bin schon gespannt, welches der Sets du bald brauchst! ;o)
Wir denken an dich! LG Tanja

Nar cicegi dedi ki...

Tesekküe ederim Selencim.. Cok basit o patikler..
Sen de yap.. Cok zevkli...

Nar cicegi dedi ki...

Evet alanaycim.. Seri üretim benim yaptigim.. Ama kimisi hediye olacak..;))

Nar cicegi dedi ki...

Hallo liebe tanja..bald ist es so weit..
;)))) ich will meine organe zurück....!!!!!!!;))) grüsse

Cebimdeki renkler dedi ki...

Özellikle patiklerine bayıldım, ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.