19 Şubat 2013 Salı

Bebegimiz geldi;)

Börülcenin kardesi, minik Bezelye 9 Subat' tan beri bizimle..;)
Fotograflarini paylasmak isterdim.. Minik yavrumu görün isterdim.. Ama cocuklarimin fotograflarini yayinlamamak konusunda uzun zaman önce aldigim karardan dolayi buraya eklemeyecegim..
Sadece merak eden arkadaslar icin yaziyorum.. Biz iyiyiz.. Durumumuz günden güne düzeliyor..

Güzel bir blog bulduk bir arkadasimiz araciligi ile;)

Konu bezsiz bebek.. Buyrun link...

http://boyleykenboylee.blogspot.de/2013/02/bezsiz-bebek-fizyolojisi.html#.USOAZ2t5mSN

7 yorum:

Mor Bisikletçi dedi ki...

Nar Çiçeği,
Öncelikle çok çok tebrik ediyorum. Benim yerime de kokla miniği :) Link için çok teşekkürler!

Cebimdeki renkler dedi ki...

:)) Tekrar tekrar hayırlı olsun. Seni öperim Bezelyeyi koklarım :)

Unknown dedi ki...

Analı,babalı büyütün çok tebrikler.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

canım canım çok seviniyorum bir kere ikinizde sağlıklısınız.başka ne olsun.artık bulantı vs kalmadı:)tebrik ediyorum birtanem.bezelyenin bahtı güzel ömrü uzun sana hayırlı bir evlat olsun.kendine iyi bak canım.börülcemi kocaman öpüyorum.bezelyeyi bol bol kokla yerime.nasıl güzel kokar şimdi o.senide kocaman öpüyorum canım.sevgiler..

Nar cicegi dedi ki...

Sevgili Mor Bisikletci, cebimdeki renkler, alanay,taki perisi..
Tesekkür ederim..
Mor bisikletci arkadasim.. Bezsiz bebek olayinda irtibatta kalacagiz insallah..simdilik iyilesmeye calisiyorum...
Sevgiler..

Selen dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla büyüsün inşallah bebiş. Allah hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin ona. Öperim. Sevgiler.. :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

canımcım merhaba.sesin soluğun çıkmıyor uzun zamandır iyimisin her şey yolundamı bebiş nasıl merak ettim.kendine iyi bak olur mu.ses ver gelirim:) öpüyorum seni börülceyi ve bezelyeyi :)