18 Ocak 2012 Çarşamba

Dokuma isleri

(not:sayfalarimi yeniden düzenliyorum.. Bu nedenle acemi blogculuguma denk gelen zamanlarda olusturdugum sayfalari silip posta olarak yayinliyorum..)

Dokuma isine de merak sardim...
Olmazsa kusur kalir..:)
Internette biraz arastirip kendi basit dokuma tezgahimida caktim..
Konu ile ilgili videolari internetten bulmustum...
Videolar ve kendi dokuma islerimin fotograflari asagida...





konu ile ilgili video link te
ben kendime  boyu 50 cm olan bir tezgah caktim..

Ne yapayim bu dokuma kumasla? Masaya servis gibi olur..
Baska?

3 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Servis olur üzerine farklı bir renkle minik işlemeler (kalp gibi) yapılıp pano yapılabilir. Sen bilirsin en iyisini. Çok güzel olmuş bu arada. Ellerine sağlık.

Nar cicegi dedi ki...

Valla öyle duruyor dolapta. Benim kiz yemek yerken masayi acayip batiriyor.. Hani bunun isini1günde halleder.. Cikmazda lekesi o zaman..aslinda bunun gibi bircok yapip yatak örtüsü oluriime geliyor.. Ama simdi yün bulmak gerek böyle bir sürü..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

hiç üşenmemişte :) harika olmuş çok beğendim.böyle çok güzel runnerler yapılır kanımca.