12 Ocak 2012 Perşembe

Börülce'den inciler-7. Kesifci ruh;)

Bugün Börülce' nin kesip döktügü gazete kagitlarini, karton kutulari topluyordum..
Tam kesik , acayip boyanmis, yarisi parca pincik olmus bir kutuyu alacaktim ki bizim ki atladi..
"Elleme onuuuuuuuu...o benim yeni icadim..."

Aman allahim daha 4 yasi bitmedi bizim ki icat micat der..

Dedim ne yaptin yavru?
Ucak icat etmis bizimkisi..;)))) baya ugrasmis hani..;)))
Fonksiyonlarini falan saydi..Patentini alacagiz;)))

fotografini cekip koymali..ilk icat diye..;))) Ama fotograf makinasi dandik... üsendim aksam karanliginda cekmege..
Zaten elletmiyor hatun .. Pek degerli mali;)

3 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Bak sen... 4 yaşında uçak icat etmeyi hayal edebilecek kadar yaratıcı ise kork sen o Börülce' den bence :))

Nar cicegi dedi ki...

Rengimcim..benim kiz armut dibine düsermis cinsi..
Ana müh. Baba fizikci..ikisi de gelistirmeci.. Bizimki marsa giden ilk börülce olcak..;)))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

:))sevsinler o börülceyi.aferin ona...