15 Ocak 2012 Pazar

Ütülenen Boncuklar ile Tavsana niyet köpege kismet;))))


Börülce boncuklar ile oynarken, ben de kendimce yaptim iste birseyler..
Ama kendi kendime söz verdim ya ise yaramayacak birsey yapmayacagim artik..Evi doldurmayacagim toz toplayan süslerle...:))))(ütülendigi anda birbirine yapisip, sertlesiyor bu boncuklar.. Anahtarlik , kapi süsü veya arkasina catal igne yapistirilirsa bros olarak kullaniliyor.. Mesela cocuk sirt cantalarinda.. Yada hediye paketlendikten sonra üstüne süs olsun diye kurdale ile ilistiriliyor..)

Bu durumda boncuklari ütülemeden yine kavanozuna bosalttim..
Laf olsun diye resmini cektim.. Belki birisi cocugu ile yapmak ister..;)bu durumda örnek olarak kullanirlar..
Biraz köpege benzer bir hali de var bunun..;)))

2 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ben de artık süs yapmayacağım dedim seninle aynı günlerde biliyorsun, ben de hala sözümü tutuyorum :) Ayrıca kızma ama bu senin yaptığın çok şirin çok güzel bir köpek olmuş zaten :)))

Nar cicegi dedi ki...

Hakikaten bunun köpege benzemis..basligi degistirip köpek mi yapsam..;)))ya da tavsana niyet köpege kismet;)))))