17 Ocak 2012 Salı

Timsah SAL-Krokodil SAL

Bu sal biteli 3 hafta kadar oldu aslinda.. Kullandim bile isyerinde..;))
Ama fotografini daha bitmeden cekmisim.. Idare edin..Useniyorum simdi fotografi cek dandik makinayla(sürekli pili bitiyor iki resim cekmeden..) yeniden yükle..costugum birgün eklerim bitmis fotografini..
Hayal edin iste beyaz, lacivert birer sira daha gectim.;))
Kalin cizgili oldu...biraz daha büyügü .. ;)))
Cok asiri büyük yapmadim..Ücgen boyun atkisi gibi kullaniyorum.. bunu sökmem artik.. Emek emek ördüm. Deli gibi yün yedi..yapacaklarin bilgisine yani..
Internette verin krokodil sal, timsah sal diye.. Videolari bile geliyor nasil yapildigini gösteren..
Taklitciyim taklitciiiiiiiii;))))) fena kopya cektim;)))

Not:bir de yanina kagit mendil koydugumu hayal edin;))aglayacak arkadaslari teselli icin;))
Bilirler onlar kendilerini;))))

Isteyenlere videoyu ekledim
Video 1

Video2

2 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Sökme de zaten çok şık olmuş pek beğendim. Kağıt mendil bana mı ki ?

Nar cicegi dedi ki...

Istersen sana da veririm aglayacaksan;)saka saka.. Laf olsun torba dolsun...kimse aglamasin..
Ama sökmeden sonlandirdim ya.. O zaman seviniyorum.. Sevinc naralarini duyuyormus gibi yapin;)))