6 Kasım 2011 Pazar

EV ALDIRAN PERDESI :)))))





Bu güzel dantel perdeyi bundan 5 yil kadar önce kira evin otururken örmüstüm..
Bu perde böyle camin yarisindan itibaren asilan perdelerden..cok hosuma gitmisti model dergisinde..(dergiyi sadece bu model icin almistim paraya kiyip….dergi hala durur bir kösede..dedim ya atamam ben esyalarimi,  kitaplarimi,  dergilerimi..)
Perde bitti .. allah yüzümüze güldü..kendi evimizi aldik..
Ama bu perdeye ne oldu.. ??

Ben bu perdeyi kira evinin pencere ölcülerine göre örmüstüm.. Nereden bileyim hemen ev alabilecegimizi..
Ama kendi evimizde pencerelerim o kadar büyük ki, bu zavalli perde hicbir pencereye uymuyor..  :(((((((

Pencereleri perdeye uyan bir ev alsaydik iyi olurdu tabi.. :)) dikkat etmemisiz zamaninda ..pireden dolayi yorgan yatak da yakilamayagina göre kaldi elimizde bu perde..:(


Simdi ben bu perdeyi ne yapacagimi düsünedurayim..
bunun ipinden de bulunmaz yillar sonra..zaten hatirlamiyorum bile ne ip kullandigimi..
Model olarak buraya ekledim..
Sevenler , begenenler yapsin diye.. Ama hangi pencereye göre öreceginizi  iyi düsünün ..yoksa sizinki de kalir elinizde ona göre.. :)))
Belki de bu perde  "ev aldiran perdesidir.."  Evet evet..ev aldiran perdesi.. :))
Kira evindeki cama göre emek emek  örün.. Sonra ev alin :))  hicbir pencereye uymasin :)))
yazinin basligini bu sekilde yapmaya karar verdim ,,:))
EV ALDIRAN PERDESI :))

Not : bu sekilde ev alan falan olursa bana haber versin.. O zaman konu komsuya ,ese,  dosta,  akrabaya haber yayarim  onlar da örmeye baslarlar....:))

2 yorum:

Sümeyra Ak dedi ki...

Perde çok hoş görünüyor. Ama güzelim perde öyle baza altında mı bekleyecek şimdi? Bir perdeciye versenizde düz stor üstüne monte etse de çok güzel olur gibi geldi bana? Tabi dantelin güzelliğini kapatmaması için danteli boşluğa oturtarak. Bir düşünün? Güzel oldu sanki:)

Nar cicegi dedi ki...

Valla hala öyle duruyor.. Bir kumasa gerdirsem bile o ende pencerem yok.. Hpsi iki misli.. O arada öyle zibidi gibi kalacak... Ne yapsam bilemedim daha..