5 Kasım 2011 Cumartesi

Coraplar

Bunlar benim son ördügüm coraplar
Isterseniz ilk ördügüm coraplari hic göstermeyeyim.
Durumlari cok kötü idi..zaten yok etmisim ..birini bile bulamadim..hediye falan mi ettim ne..???:)))
Kime hediye ettiysem .. :))))))))))))))))))))))) yamuk yumuktular…cok sevdigim (!) birine hediye etmis olmaliyim :))))))))))
O da cok sevinmis olmali :))))))))))))))))))))))))))))))

Belki de söktüm baska bir seye dönüstürdüm..hic hatirlamiyorum cünkü…

Sonra söke boza ben 5 sis ile corap örmeyi ögrendim..hatta simdi 2 türlü corap örme teknigim var :))
Bir teknigi kendim gelistirdim.
Ikinci teknigi burada yasli bir nineden ögrendim..canim sabirla gösterdi bana:))
Ne varsa gene eskilerde var …
Ama bana tekniklerini anlat derseniz anlatamam..cünkü ben öyle örgü terimi falan bilmiyorum..ben de hersey dogaclama..

Tersten gir, alttan ver, yandan gir, üstten cik  seklinde bir aciklama yaparim ki kimse ondan birsey anlamaz.. :))
Yasli nine de hic anlamamisti beni..:)) corabin örüldügünü bir kere gösterdi..bir daha da görünmedi ortalarda..
Birsey daha sorarim diye mi korktu ne..örebilecegime pekbir olasilik vermemisti aslinda…



Asagida coraplarimi görebilirsiniz..

Hiç yorum yok: