2 Kasım 2011 Çarşamba

kutu

Bu tahta kutunun hikayesi de uzundur,,
Ben küsmüstüm bu kutuya..!!!:)))))))
Evet..kutuya nasil küsülür diyeceksiniz.. Ama ben küserim iste.. Koyarim bir kenara bakmam bir daha yüzüne..
Bu kutuyu  yillar önce bursadan almistim (12 yil kadar önce..)
 
Aklimca tahta boyama yapacagim.. Üstüne yapitiracagim peceteleri ..hemen güzel oluverecek.
 
Neyse araya evlilik,  tasinmalar girdi..
Boyayamadim ben bu kutuyu..yil 2003 te dedim baslayayim artik..
Aldim üstünü güllü peceteler ile kapladim..sonra üstüne Struktur paste denen bir madde ile kapladim..aklimca kar gibi birseyler yapacagim..
Sonuc ortada.. :((((((((
 
Sonra bu benim hic hosuma gitmedi,  yillarca  kira evinin daminda bir kolide  durdu..
Sonra kendi evimize tasindik.."Kücük insan" dogdu 2008 de..
 
Bu evin daminda da  bir kolide duruyordu bu zavalli tahta sandik..
Dün ciktim dama.. Hem de bu kutuyu bulmak amacli hani..
Dedim "Gel barisalim.." ben seni bir güzel zimparalayacagim…güzel birseyler yapacagim senden.. "
O da razi oldu… :))
2003 ten beri devam eden küslük bu sekilde son buldu..:))
Tahta kutu ile ilgili de bir proje acacagim..ama önce cocuk mutfagini bitirelim hele :))
 

Hiç yorum yok: