6 Kasım 2011 Pazar

Börülceye diktigim prenses elbisesi :)


Ben bu elbiseyi  "kücük insan"  icin gecen yil dikmistim..esime göre astari yüzünden pahaliya geldi ama olsun :))
Cünkü bu tür elbiseler burada (yani almanyada ) karnaval  (Fasching) zamani oldukca uygun fiyatlara satiliyor.

Ama ben emek vermek istedim..dikisi cok muntazam olamadi ama olsun....:(
Hem dogum gününde prenses oldu bizim  "Kücük Insan (yani Börülce ) ",  hem de anaokulunun karnaval kutlamasinda giydi..
(dikisinin güzel olup olmamasi önemli degil..kimileri üstüne carsafi dolanip hayalet oarak geliyor nitekim :)))

Bende kalip malip yok..sebest atis :)).. Sadece Börülce `nin bir elbisesinden yararlandim ölcülere göre keserken..

Önüne  "Kücük Insan`in " bir tokasindan kopardigi kelebekli pullari elde diktim
Yakasina, firfir ve  cicek yaptim.. Sonra baktim birseye benzemedi cocugun her tarafindan dökülüyor elbise..  :)) (icine normal elbiselerini de giyecegini göz önüne alarak pay vererek dikmistim..) sonucta karnaval kisin ortasinda..soguk zamanda ..bu sadece elbiselerinin üstüne giymesi icin bir kostüm ..:)

Nerdeyse atacaktim bir kenera..
dedim kizim sabirli ol.. Aldim yakasina kurdale diktim ayni kumastan..biraz toparlandi olay..
Belini biraz toparlasin diye lastik dikerek büzdüm.. 2 gün falan ugrastim ..

Bizim  "Börülce" cok begendi.. Odasinda prensescilik oynarken hale giyiyor..burada cadilar bayrami yapiliyor..bizimki o bayramda da prenses oldu gecen Pazartesi 31 ekim `de

Biz dedik "  kizim cadi olunur o bayramda.."
yok bizim ki prenses elbisesini giydi ..
hos bu elbise,  bu dikisle  her iki amac icin de uygun bence :)))))))

Amac cocuk sevindirmekse  elbise amacina ulasti -- amac mükemmel dikmekse tabiki ulasamadi ..:))
Sonucta ben dikis dikmeyi ögrenmeden,  civileme atlayaraktan bu islere kalkisan biri olarak,  sonuctan memnunum..

Yavrum dikerken hep yanimdaydi..Hala övünerek anlatiyor....
--  "Annem dikti bunu bana ;) "

Hiç yorum yok: