2 Kasım 2011 Çarşamba

eski sürahi nasil mumluk oldu?

Cam sürahimin plastik bir sapi vardi ve uzun zaman önce kirilmisti ..
Ben de Sürahinin cam kismini uzun zamandan beri seker cikolata kavanoru olarak kullaniyordum dolapta..
 
Dün el isi krizine girdim ..illa birseyler yapacagim.. Bu kavanozu gördüm..
Kendi kendime  "Kizim sen bu cam kavanozu al baska birsey yap.." dedi  icimdeki hobi canavari ...
 
Sonuc asagida..
Icine dekorasyon taslarindan doldurdum..
Birazda kurutulmus kokulu dekorasyon ot cöpü (ki bunlarda evde bir vazonun icinde öylece duruyorlardi..iclerinden birkac tane aldim..)
Birde kizmizi cuval ip bagladim boynuna…
Sonra icine bir de mum otutrturdum..
Artik ben bunu mevsime göre süsler dururum..
Yazin midyeler koyarim (ki onlarda evde mevcut..toplamis gelmisim deniz kenarlarindan.. )
Sonra birde porselen kalp buldum kiyida kösede..
Önce onu koymustum aslinda .. Sonra sonbahar havasi olsun diye degistirdim..:)) )
Önce dedim "ben bunu evin kapisinin önüne koyayim.."
Yok sonra icim el vermedi..
Koydum solondaki masanin üstüne..
Hemen aksam cayin yaninda yaktim.. :))
 
Burada daha iyi..hep gözümün önünde ..





Hiç yorum yok: