12 Mart 2012 Pazartesi

Dogum günü pastalarimiz..


ugur böcegi pastasi

------------------------------------------


Prenses , hello kitty , cilek kiz pastasi gibi birseyler;)))

 
Bu dogum günü pastalarini ben yaptim..cok becerikli degilim pasta konusunda. Amatörce benimkisi;)))
Fotograftaki ahududulu pasta öncelikle emily Erdbeer yani cilek kiz pastasi olarak tasarlandi..
Becerelimeyecegi ortaya cikinca prenses pastasi ile Hello Kitty pastasi arasinda mutasyon bir pastaya dönüstürüldü..
Süsleme olarak yine marketten aldigimiz gül sekerlerini ekledik..
 
Nitekim boyama resim konusunda becerikli degilim
 
Pastanin icinde keki ikiye keserek calistim..
Kekin arasina önce cilekli receli sürdüm--
Sonra ahududulu hazir krema almistim onu doldurdum..(ahududulu puding gibi..)
Sonra arasina dondurulmus ahududulari doldurdum
Üstüne kekin ikinci yarisini kapattim..
Onun üzerinede hazir kremalardan döktüm.. (cilekli ve vanilyali..)  Soguyunca donuyor katilasiyor..
Beyaz görünmeyen seyler hello kitty gofretleri.. Görünmüyor pasta üstten cekildiginden;)))
Pudingin yaninda hediyesiydi..;))
 
Diger pasta ise cukulatali ugur böcegi pastasi.
Üstünü kirmizi boyamak yerine cikolata ile kapladim..(normalde ugur böceginin kirmizi olmasi gerekliydi :)) )
Bu durumda kahverengi bir böcek oldu..
Anten ve kuyruk olarak mikado cikolata cubuklarini kullandim..
Noktalarda almanyada M & M s olarak satilan sekerler..
Türkiyede Bonibon ayni isi görür..:)
 
Bu pastanin icindede parca cikolatalar ver..
Yani tadi oldukca iyi..
 
Her iki pastada oldukca begeni topladi cocuk konuklarimdan..:)))

2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

mmm bence ikiside çok lezzetli görünüyor.özellike böcüklü pastayı yemek isterdim.mutasyon olsada enfes görünüyor:)
nice güzel yaşları olsun inşallah.bahtı güzel olsun.sağlık,güzellik ve hayat dolu geçsin.sevgiler.kocaman öpüyorum on benn

Nar cicegi dedi ki...

Sagol alanay teyzesi..