31 Mart 2012 Cumartesi

Cuval bezi ve kizil bakir cezvenin mutfak icindeki uyumu :P

Bugün costum....3.postam ayni gün icinde.. Heyyytttt..
Asagidaki gibi cuval kumasina yapilan isleri arkadasim alanay yapiyor..


O buna telis kumasi diyor..
Ben pek anlamam..bana cuval kumasi demek daha kolay geliyor

Alanayin yaptigi benzer isler burada



Bunu ben yapmadim..hediye geldi..
cuval kumasi ile yapilmis--üstüne mercimek, fasulye yapistirilip vernik ve sim sürülmüs..
isteyen yapabilir gibime geliyor.. cezve de benim..:)) hediye yine:)) kizil bakirdan.. bayiliyorum ben kizil bakira :)

3 yorum:

Dilek dedi ki...

Sağlıkla ve keyifle kullan. Alanaycığımın çalışmalarını biliyorum. Ama hala bloğuna giremiyoruuuuuum.

alanay dedi ki...

canım hediyen çok şirin.güle güle kullan.ve teşekkür ederim çok zarifsin.

Nar cicegi dedi ki...

Tesekkür ederim arkadaslar..