4 Şubat 2012 Cumartesi

Basit bir SAL daha..sabir tasi fastak fustak sal



Bunu yapali cok oldu..ancak koydum fotografini..boyle uzun bir zincir yapiyorsunuz..Zincirin sonunda birlestirip kapatiyorsunuz...cember oluyor
Sonra o cemberin icine 3 cekmeli direkleri pes edene kadar basiyorsunuz...bolca yapin kabarik dursun..volan yapsin...sabrin sonu selamet olacak...;)))
Sonra ilk sira bitince ikinci sirada direklerin üstüne direk cikiyorsunuz..
Sonra 4.5. Siralarda aynen böyle devam..sabir tasiniz catlayana kadar...
Adini sabir tasi fastak fustak sal koydum..;)
Siz ne dersiniz bilemem...
Boynuma sarip sarmalayip kullaniyorum.bitmis halinin resmi iyi cikmamis..yeniden cekip koymali

Burada

9 yorum:

figen abla dedi ki...

fastak fustak :))))
çok şirinsin ya :)
bu şalların uzmanı, bizde annemdir..ayy ne kazık modeller yapıyor görsen korkarsın...
ama benim hiç elimden gelmiyor..
çok zor geliyor ya :))))
hadi bakalım bitmiş halini bekliyoruz bitanem..

Nar cicegi dedi ki...

Daha simdi koydum buraya ne zaman okuyuverdin figen abla.;)sen de cok sirinsin..

halime dedi ki...

:))))

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık. Bitmiş halini merak ettim. Bekliyorum yeni resmi.

Nar cicegi dedi ki...

Bekleyen dervis murdina erecektir canlarim..bu blogculuk bize sabrida ogretiyor;)))

Cebimdeki renkler dedi ki...

İsim koymakta üstüne tanımıyorum. :) Şal süper fikir aslında ama bitmiş halini ben de pek merak ettim. Çekip koymak lazım dediğin gibi..

Nar cicegi dedi ki...

Tesekkür ederim..en kisa zamanda koyacagim.. Teknik nedenlerle koyamamaktayim..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

canikom bitmiş halini koysan fda bu fastak mı fustak mı nedir tam bir anlasam.hani matematik demişsin ya örgü için aynen öyle.işlem eksik kaldı şekerim.resimi koyy!:)

Nar cicegi dedi ki...

Alanaycim..valla koymak isterim., aksamlari hava kararinca geliyom.. Fotograf makinasi karanlikta iyice karanlik yapiyor..alaca karanlik kusaginin korku filmleri gibi cikiyor hersey..;))) zate tüm blogumdaki resimler de öyle.. Bakiyorum bakiyorum hic icim acilmiyor..;))hepsi korku filminde firlamis gibi.. Bir günesli gündüz vakti cekeyim de koyayim diye beklerim;))) hani birseye benzemedi..bari fotosu güzel dursun;))hem sizleri meraklandirip reyting yapicam..;)))