14 Aralık 2011 Çarşamba

eski mumlardan yeni mum yaptik:) / Aus alten Kerzen Eine neue Kerze:)

--
Evde büyük bir mumumuz vardi..
Yanmamis oldukca büyük bir kismi artmisti..
Atmaya da kiyamadim..
Evde önceden bir hobi dükkanindan aldigim mum  fitili vardi..

Artik mumlari,  bitmis bir sivi sabun torbasinda topladim..
Bu torbayi sicak su banyosu  icine koydum ve mumlari sivi hale getirdim..
(tabiki eski ve kullanilmis ) bir cola bardagina döktüm sivi mumu..
Ve bu sekilde yeni bir mumumuz oldu..

Tabiki mumu dökmeden önce icine fitili koymayi da unutmadim--
resimler asagida

Mum yapmanin yeni bir fikir olmadiginin farkindayim..;) börülce hanim mumu yaparken cok keyifliydi.. Cocuklar ile yapilabilecek bir elisi olmasi acisindan öneririm..yanmamis mumlarda degerlenmis olur..;)








Hiç yorum yok: