1 Aralık 2012 Cumartesi

Yumurta kutusundan heykelcik olur mu?


Oluyor iste...;)yumurta kutularini sicak su ile islatip bir kac saat yumusamalarini bekledim

Gerci ulastigim linkte 1-2gün diyordu.. Sonra mikser ile karistirip bir hamur elde ettim..icine duvar kagidi yapiskani ekledim.. (anlatan internet sayfasinda da tarif öyleydi)  Sonuc asagidaki minik tavsan heykeli.. Simdi kurumasini bekliyorum... Icine iskelet olarak cocuk yogurtlarinin bos kutularini koydum..kulaklarini yumuta kutularinin sivri orta taraflariyla destekledim..sonucu bekliyorum.. Ne kadar zamanda kuruyacagini tahmin etmek zor.. Bu sefer boyarsam her tarafini beyaza boyayacagim..hangi boyayi kullanacagimi bilemiyorum ama..:( biraz bakinmam lazim internette..






Bu arada hamurun tarifi asagidaki internet sayfasinda

Sayfa almanca...

1 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

narçiçeğim helal sana o hamur işini kolay gibi anlatmışsın ama aslında kolay değil ve birazda pis iş:)ama sen maşallah ne güzel yapmışsın.ve köpekcikde çok güzel olmuş.tüy dokusu vs çok başarılı.sanırım kuruması 3-4 gün sürüyordu.yıllar önce öğrencilerle yapmıştık da oradan hatırladığım(ne cesaret sınıfta yamaya kalkışmak:))beyaz çok güzel olur zaten yakışmadığı bişey yok ki.ellerine sağlık canım.