15 Nisan 2012 Pazar

Kaz-Ki-rap  Acilimi

 
Bulabildigim son yol bu..gözüm döndü..:-)
Börülcenin coraplarini ayaklarina yapistirmaktan baska cikar yolum kalmadi..hem de japon yapistiricisiyle :))
Cocuk sürekli coraplarini cikarip duruyor..
Bebekliginden beri böyle..
Eskiden de bebek arabasiyla  dolasirken,  coraplarini cikarir atardi yerlere..Kac corap teki kaybettik  böyle..
O zamanlar kilotlu corap giydirip bu konuya cözüm bulmustum.hos o zamanda kilotlu corabini cekistirir , cikaramadigina dumur olur, bagirir cagirirdi..
Ama simdi akillandi.
Pantalonun icine kilotlu corap giydirsemde,  cocuk önce pantalonunu cikariyor, sonra kilotlu corabini..
Sonra pantalonunu giyiyor gerisin geri..
Ayaklar cibildak cibildak..
Yani ha kisa corap giydirmisim, ha kilotlu corap..
Her ikisini de cikariyor ..
Arkasinda sürekli gütmem gerekiyor corabini cikarmis mi,  cikarmamis mi diye..
Günde 5 kere 6 kere giydiriliyor o corap..
Havalar buz gibi...Evimiz sicak ama,  icim kiyiliyor öyle ciplak ayaklarini gördügümde..
Terlik, patik ayakkabi falanda barindirmiyor ayaginda…
Sonra da bogazlari sisiyor…
 
 
Ona sordugumda  corabini bu sefer nereye koydun diye, bir de bidik bidik cevaplar vermeye basladi..
"Hokus pokus yaptim ! " diyor  afacan ..bir de gülüyor üstüne..
Corap tiklim tikis bulunuyor birseylerin icinden..Bulamayayim diye kamyonunun icine, minik sirt cantasinin ufacik gözlerinden birine sakliyor.
 
 
" ben karar verdim yapistiracagim ayaklarina japon yapiytiricisiyla.. Onun üstüne de paket bandi..
Ayagindan cikaramayacaksin " diyorum
 
 
Buna da gülüyor zilli.. :)) hem de yerlere yatarak..
 
Sap sup sap sup gezinmeye devam ediyor..
 
Ama baska bir fikrim daha var.. :)))
Ilk buldugum firsatta kazak gibi giyilen,  arkasindan iliklenen , bir kilotlu corap örecegimdir.. Heheh arkadan iliklenince acamaz.. :)) kolu yetismiyor daha..:)))
Hani bebeklere giydirilenler tulumlar  var ya onlara benziyor.. Ama bebeklere giydirilenler bol..
Bunun  tamamen kilotlu corap gibi esnek olmasi lazim ..Boy uzamasini ve kilo alimini  dengelemek icin bel kisminda boyuna ve enine lastikler olmasi lazim..
 
Tabi birde mor ve pempe renklerde olmasi lazim..
Üzerinde kelebekler cicekler falanda olabilir… bu kizlara göre olan..
Erkeklere de araba resimleri   falan koyariz üstüne-- :)
Hatta utanmadan bu fikrin resmini yapip,  patent alacagimdir.. :))
Bunu tarif ettigim sekilde örebilecek bir anne varsa benimle irtibata gecsin lütfen :)))
Birlikte  seri üretime gecelim..
Bu  "Kaz-Ki-rap"  (Kazak-Kilotlu- Corap ) konsepti  benim gibi annelere ilac olacak  bir yeniliktir …
---------------------------------------------------

4 yorum:

Kuzunun annesi dedi ki...

Böyle bişey yaparsanız bende ilk deniycek yok denemeyle olmazsa ilk alacaklardanım benim kızımda öyle çorap sürekli çıkıyo o çıkan şap şup sesine bayılıyolar hepsi fena bunların :)

Dilek dedi ki...

Galiba bütün çocuklarda var bu huy. Kızkardeşimin kızında da aynı sorun var. Maşallah yaz kış ayaklarında çorap tutmuyor. Kolay gelsin.

alanay dedi ki...

aynen öyle dilekciğim.çocuklar bunu çook seviyor.komşumun oğlunun çoraplarını buluyorum orada burada.yaramaz tıkıştırmış bir yerlere:)
fikişr süper nar çiçeğim.sonuna kadar destek örecek arkadaşlara ama benden pas zira mimkanı yok öyle bir tasarımı örmemin...

Nar cicegi dedi ki...

Sen neler neler yaparsin alanaycim.. ;)bunlar sana viz gelir .. Eminim..;)